måndag 4 oktober 2010

Det känns lite ostrukturerat...

Jag har funderat lite på var denna blogg är på väg. Det är lite klurigt, på vilken nivå ska man lägga graden av information, hur personlig kan man vara. Jag har nog skrivit saker här som jag inte tycker att hela världen bör veta, liksom... Har varit personligare än jag tänkt från början. Hade nog från början tänkt mig detta som en lite mer "allmän" fotoblogg med "allmänna" funderingar, men det gled iväg åt det väldigt personliga hållet. Och så småningom vill jag nog lägga ut lite länkar hit, på FS och FB. Känns inte riktigt ok i nuläget.

Alternativen då... Ta bort alla gamla inlägg och börja om på en "mindre personlig" och mer allmän nivå?
Eller städa och rensa, ta bort det som inte hör hit? Personlig vill jag vara, men i hur hög grad?

Klurar vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar